Regulamin forum www.tibiavt.pun.pl
§1. Konto
1. Rejestracja na forum jest bezpłatna.
2. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
3. Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu (jednocześnie oświadczenie znajomości).
4. Każdego użytkownika forum obowiązuje zapoznanie i zastosowanie się do owego regulaminu i netykiety odpowiednich działów.
5. Regulamin w każdej chwili może się zmienić.
§2. Treści
1. Na forum panuje wolność słowa - każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.
2. Opinie wyrażane na forum nie mogą zawierać treści: uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe; naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową; sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go; obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści.
3. Posty lub też wypowiedzi w shoutboxie muszą być zgodne z zasadami ortografii, interpunkcji, diaktryki języka Polskiego.
4. Zanim założysz wątek, najpierw upewnij się takowy już nie istnieje.
5. Każdy wątek powinien zostać napisany w odpowiednim dziale w zależności od tematyki.
6. Tytuł wątku musi po krótce opisywać jego zagadnienie.
7. Pisanie własnych postów jeden pod drugim nie jest mile widziane; to samo tyczy się nabijania postów.
8. Nie zamieszczamy linków do innych serwisów - chyba, że są one popularne (typu google; tibiabot.com; tibia.pl).
9. Emotikon używamy z rozwagą.
10. Za posty pomocne lub te, z którymi się zgadzamy dziękujemy za pomocą przycisku .
11. Sprawy osobiste wyjaśniamy sobie poprzez prywatne wiadomości, a nie w temacie.
§3. Shoutbox
1. Shoutbox,można swobodnie porozmawiać o tematach codziennych, o życiu tibijskim, lecz zabrania się proszenia o pomoc.
§4. Avatary i podpisy
1. Avatar, to obrazek, który jest wyświetlany w poście użytkownika.
2. Podpis, zwany sygnaturą nie może utrudniać przeglądania forum.
§5. Moderacja i Administracja
1. W przypadku złamania jakiegokolwiek punktu administracja zobligowana jest do interwencji - jest to odpowiednio usunięcie treści; nałożenie ostrzeżenia lub bana.
2. Jako iż wiadomym jest, że w regulaminie na pewno są luki, administracja w momencie, gdy uważa to za stosowne, może reagować.
3. Wszelkie niejasności co do podjętych przez administrację czynów proszę kierować poprzez Prywatną Wiadomość do Xanovsky.